Informacje dla osób z niepełnosprawnościami

TEKST ŁATWY DO CZYTANIA I ROZUMIENIA ETR

Informacja o pracy Komendy Powiatowej Policji w Limanowej


Komenda Powiatowa Policji w Limanowej to główna jednostka Policji w powiecie limanowskim.

Komenda Powiatowa Policji w Limanowej znajduje się przy ulicy Żwirki i Wigury 7 w Limanowej.

Do Komendy Powiatowej Policji w Limanowej możesz wysłać wniosek lub skargę.

 

Jeśli widzisz, że ktoś popełnia przestępstwo lub wykroczenie, idź do najbliższego budynku Policji.

Możesz tam zgłosić na przykład kradzież roweru lub portfela.


Możesz też zadzwonić pod numer alarmowy 112. 

 

Komenda Powiatowa Policji w Limanowej ma wiele zadań:

  • Pilnuje przestrzegania prawa.
  • Kontroluje i nadzoruje pracę Komisariatów Policji w Tymbarku i Mszanie Dolnej oraz Posterunków Policji w Jodłowniku, Kamienicy i Łukowicy.
  • Policjanci z Komendy szukają przestępców.
  • Policjanci dbają, aby na drogach było bezpiecznie.

Komenda Powiatowa Policji w Limanowej uczestniczy także kampaniach społecznych:

  • Na przykład o tym, jak bezpiecznie przechodzić przez jezdnię.
  • Pokazuje co robić kiedy ktoś Cię krzywdzi.
  • Ostrzega ludzi przed oszustami.
  • Informuje o historii i tradycji Policji.
  • Współpracuje z policjantami z innych powiatów i innych województw.

 

Komenda Powiatowa Policji w Limanowej przygotowuje:

  • Stronę internetową Komendy Powiatowej Policji w Limanowej. Możesz tam przeczytać o pracy policjantów z powiatu limanowskiego.
  • Stronę internetową Biuletynu Informacji Publicznej Komendy Powiatowej Policji w Limanowej.
  • Konto pod nazwą: Policja Limanowa na portalu facebook.  

 

Informacje o pracy Komendanta Powiatowego Policji w Limanowej
 

Kierownikiem Komendy jest Komendant Powiatowy Policji w Limanowej młodszy inspektor Marcin Sak.


Komendantowi pomagają policjanci i inni pracownicy Komendy Powiatowej Policji w Limanowej.

Komendant dba o bezpieczeństwo mieszkańców powiatu limanowskiego.

Komendant koordynuje funkcjonowanie Komisariatów Policji w Tymbarku i Mszanie Dolnej oraz Posterunków Policji w Jodłowniku, Kamienicy i Łukowicy.
 
Komendant dba, aby policjanci dobrze wykonywali swoją pracę.

 

Kontakt:

  1. Możesz do nas napisać list i wysłać na adres: Komenda Powiatowa Policji w Limanowej, ulica Żwirki i Wigury 7, 34-600 Limanowa.
  2. Wysłać email na adres: kpp@limanowa.policja.gov.pl
  3. Zadzwonić na numer telefonu: 47 83 45 400
  4. Użyć platformy ePUAP
  5. Możesz też zadzwonić pod numer alarmowy 112

 


Informacje dla osób niedosłyszących

Informacje dla osób niedowidzących

Informacje dla osób z niepełnosprawnością ruchową


Wniosek o zapewnienie dostępności

Metryczka

Data publikacji : 21.09.2023
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Limanowej
Osoba udostępniająca informację:
Jolanta Batko Komenda Powiatowa Policji w Limanowej
do góry